Nieuwsbrief Mei 2022

Reacties uitgeschakeld voor Nieuwsbrief Mei 2022

De toernooicommissie is al weer druk doende met het Zederiktoernooi dat gehouden wordt van zaterdag 20 augustus 2022 tot en met zondag 28 augustus 2022!

Via onderstaande link kunt u zich inschrijven:

Zederiktoernooi 2022 | MijnKNLTB

De inschrijving sluit op 12 augustus om 23:59 uur.

Na het succes van afgelopen 25 maart toen de groepen 5,6,7 en 8 van de brede school kennis maakte met tennis, is besloten om op 17 juni a.s. ook voor de jongere kinderen een soortgelijke ochtend te organiseren. Het zou leuk zijn als ook deze kinderen enthousiast worden van tennis.

Er is overleg geweest met LTC Lexmond en de Sportstichting over padelbanen. We hebben naar diverse mogelijkheden gekeken. Het bestuur heeft besloten vanwege het niet organisatorisch rondkrijgen en de ook hoge kosten die de aanleg van padelbanen met zich meebrengen het niet onder de vlag van onze vereniging te laten vallen. De Sportstichting gaat bekijken of het mogelijk is dit aan een externe partij te kunnen gaan uitbesteden. We houden jullie op de hoogte van de ontwikkelingen.

Vanaf 1 juni a.s. worden de prijzen van de drank en de versnaperingen in het clubhuis verhoogd.
Het hele jaar door, behalve op bijzondere dagen, is er elke donderdagavond toss avond. Deze begint om 19.30 uur met koffie en/of thee en daarna wordt er lekker getennist. Iedereen is van harte welkom, je leert er andere leden kennen, en door de toss heb je leuke tenniswedstrijdjes.  Kom gewoon eens langs.

Denken jullie nog aan het vegen van de banen?

Het is opgevallen dat fietsen worden geparkeerd op het hele park. Willen jullie vanaf nu fietsen in de daartoe behorende fietsenrekken zetten?

Tv Meihoven Ameide heeft ons gevraagd om haar komend toernooi Meihoven Open te delen met onze leden. Bij deze. Het wordt gehouden van 27 juni tot 3 juli a.s.  Inschrijven kan tot 17 juni.