Nieuwsbrief Juli 2022

Reacties uitgeschakeld voor Nieuwsbrief Juli 2022

Tijdens de zomervakantie is het secretariaat alléén bereikbaar via mail. Bestuursleden hebben vrij en zijn wellicht onderweg. De mail van het secretariaat zal wel gedurende de zomerperiode afgehandeld worden. Na 22 augustus is het bestuur weer op volle sterkte aanwezig.

Zijn er wijzigingen in je email, adres of telefoonnummer? Geef het door aan secretariaat@ltclexmond.nl.

Denken jullie er nog aan je in te schrijven voor ons Zederiktoernooi? Dit is van zaterdag 20 augustus t/m zondag 28 augustus a.s.

Je kunt je inschrijven t/m 12 augustus 23.59 uur. Doe gezellig mee !!!!!

Tijdens het toernooi kun je als vrijwilliger bardiensten draaien. Geef je hiervoor op. Je kunt je aanmelding sturen naar zederiktoernooi@hotmail.com. Met 2x vrijwilligerswerk verdien je je jaarlijkse bijdrage ad € 30,00 weer terug.

Ook wordt er voorafgaand aan het toernooi het clubhuis schoongemaakt zodat het er weer netjes uitziet. De dagen hiervoor zijn maandagavond 15 augustus en woensdagavond 17 augustus vanaf 19.30 uur. Je kunt je opgeven via mail bij Helga.

Voor aanvang wintercompetitie is er nog een groen- en schoonmaakdag op zaterdag 24 september a.s. van 09.00 tot 13.00 uur. Kom gezellig helpen, al is het maar 2 uurtjes, alle hulp is welkom om de banen weer helemaal winterklaar te maken voor de competitie. Ook het clubhuis zullen we dan weer schoonmaken. Je kunt je opgeven via mail bij secretariaat@ltclexmond.nl.

Op woensdag 5 oktober a.s. is er een ééndagstoernooi op de club, genaamd Joy for Children. Dit wordt georganiseerd door één van onze leden, Dim den Braven. In september zullen we de betreffende details met jullie delen, zodat je je tijdig kunt opgeven. Super leuk als je erbij bent !!!!

Allemaal een fijne zomer toegewenst !!!!