Opzeggen

Allereerst jammer dat je overweegt je lidmaatschap te beëindigen. We hopen dat je met plezier terugkijkt op jouw tijd bij onze club. Heb je tips voor ons om onze club leuker, gezelliger en aantrekkelijker te maken, dan horen wij dat graag.

Lidmaatschapsjaar

Het lidmaatschap van LTC Lexmond is voor een jaar, dus van 1 januari t/m 31 december en loopt stilzwijgend elk jaar door tot wederopzegging. De opzegging dient schriftelijk te gebeuren vóór 30 november bij de ledenadministratie (secretariaat@ltclexmond.nl). Of vul het formulier hieronder in.

Sleutel inleveren

Bij opzegging dient de sleutel die toegang geeft tot het park en waarvoor borg is betaald, ingeleverd te worden. Als de sleutel niet is ingeleverd, zien wij dit als een incomplete opzegging, wat betekent dat het lidmaatschap blijft doorlopen en je dus nog steeds contributieplichtig bent.

Schriftelijke bevestiging

Na opzegging geeft de secretaris een schriftelijke bevestiging af met daarop aangegeven per welke datum het lidmaatschap beëindigd zal worden. Als je geen bewijs kunt overleggen van de secretaris ben je dus nog lid en contributie plichtig.

Het bestuur van LTC Lexmond