Joy for children 2023

Lieve sportvrienden en belangstellende,🎾

Het is weer zover, dat wij als Joy for Children het tennistoernooi wederom willen organiseren. We willen na het overweldigende succes van de voorgaande jaren weer evenaren. Het bestuur van de Stichting Joy for Children organiseert dit eendaags tennistoernooi voor het goede doel.

WAAR en HOE wordt het toernooi gehouden:📣

Het toernooi zal plaatsvinden op woensdag 13 september 2023 bij de tennisvereniging LTC te Lexmond.

Het toernooi begint om 10.00 uur en wij verwachten de deelnemers om 09.30 uur op de tennisbaan. De speeltijd is 25 minuten per ronde. Tijdens de dag zal iedere deelnemer minimaal drie maal spelen. Iedere deelnemer krijgt een speelkaart bij aanmelding en die kaart geldt voor de gehele dag. Er worden alleen maar dubbels gespeeld. Het eindresultaat wordt bepaald door het totaal van de gewonnen games. Wie de meeste gewonnen games heeft, is de winnaar.

Wij nodigen u uit om u aan te melden voor dit evenement. De kosten bedragen € 15,– per deelnemer, dit is inclusief lunch en een consumptie. LTC Lexmond heeft 3 schitterende banen, dus met 40 deelnemers hebben wij de gehele dag gevuld.

Indien u belangstelling heeft, kunt u zich nog aanmelden. Door een aantal afzeggingen zijn er nog een aantal plaatsen beschikbaar. Meldt u zich zo snel mogelijk aan. Wij hanteren het principe “wie eerst komt, wie eerst maalt”.

Aanmelden kan via ons e-mail adres info@joyforchildren.com 🎾