Nieuwsbrief September 2022

Reacties uitgeschakeld voor Nieuwsbrief September 2022

Beste leden,

Allereerst wil het bestuur de leden van de toernooicommissie ook via deze nieuwsbrief heel hartelijk bedanken voor de organisatie van het Zomer Zederiktoernooi. Door jullie inzet is deze week perfect verlopen en was het super gezellig!!!! Nogmaals onze dank.

De najaarscompetitie is  deze week weer begonnen. Onze vereniging speelt op de vrijdagavond en de zaterdag. Wil je weten of en hoeveel banen er vrij zijn de komende
5 weken op de vrijdagavond en de zaterdag, kijk dan even op https://www.ltclexmond.nl  onder het kopje competitie – najaarscompetitie 2022.

Onze vereniging draagt stichting Joy for Children een warm hart toe.
Waar zij voor staat, kun je lezen op de homepagina van onze bovengenoemde website.
Het bestuur van deze stichting nodigt je uit voor:

5e Joy for Children tennistoernooi
Het is geweldig, dat wij als Joy for Children het tennistoernooi wederom kunnen organiseren. Twee jaar was het organiseren niet mogelijk vanwege Corona, maar nu willen we het overweldigende succes van de voorgaande jaren weer evenaren. Het bestuur van de Stichting Joy for Children organiseert dit eendaags tennistoernooi voor het goede doel.
WAAR en HOE
 wordt het toernooi gehouden:

Het toernooi zal plaatsvinden op woensdag 5 oktober 2022 bij de tennisvereniging LTC te Lexmond.
Het toernooi begint om 10.00 uur en wij verwachten de deelnemers om 09.30 uur op de tennisbaan. De speeltijd is 25 minuten per ronde. Tijdens de dag zal iedere deelnemer minimaal drie maal spelen. Iedere deelnemer krijgt een speelkaart bij aanmelding en die kaart geldt voor de gehele dag. Er worden alleen maar dubbels gespeeld. Het eindresultaat wordt bepaald door het totaal van de gewonnen games. Wie de meeste gewonnen games heeft, is de winnaar.

Wij nodigen u uit om u aan te melden voor dit evenement. De kosten bedragen € 15,– per deelnemer, dit is inclusief lunch en een consumptie. LTC Lexmond heeft 3 schitterende banen, dus met 40 deelnemers hebben wij de gehele dag gevuld.

Indien u belangstelling heeft, kunt u zich nog aanmelden. Door een aantal afzeggingen zijn er nog een aantal plaatsen beschikbaar. Meldt u zich zo snel mogelijk aan. Wij hanteren het principe “wie eerst komt, wie eerst maalt”. Aanmelden kan via ons e-mail adres info@joyforchildren.com

Vanaf vandaag kun je je inschrijven voor de lessen in het winterseizoen 2022-2023 bij

LTC Lexmond. De lessen starten in de week van maandag 17 oktober a.s. De inschrijftermijn eindigt woensdag 21 september a.s. Zie onderstaande link.

Als je nu al les hebt gehad, dan heb je via de tennisschool RG sports ook een uitnodiging ontvangen voor de wintertrainingen. In die mail vind je een link waar je gegevens al staan ingevuld.

Ouder-kind toernooi: 15 oktober!
Het is alweer even geleden, maar op zaterdag 15 oktober zijn jullie welkom bij het gezellige ouder-kind toernooi!
Je mag natuurlijk ook meedoen als een tante, oom, vriend, vriendin etc., het idee is een mix van een volwassene en een kind (vanaf 7 jaar). Minimaal 1 lid per koppel.

Schrijf je snel in per mail of stuur een app naar Willeke […], graag voor 1 oktober.
We kijken er naar uit!
Het toernooi-comité  Hans, Neelke & Willeke

We willen graag meer jeugd op de baan en daarom gaan we meer activiteiten organiseren de komende tijd! We starten met het wekelijkse oefenuurtje op vrijdagmiddag van 16 tot 17 uur. We zoeken hiervoor vrijwilligers om dit in het najaar uit te proberen. Vind jij het leuk om af en toe met de jeugd een balletje te slaan? Meld je dan aan via Willeke en dan maken we een schema. Veel dank alvast!!

Op zondag 9 oktober a.s. organiseert LTV Vianen het pre-paardenmarkt toernooi.

Je kunt je inschrijven via toernooi.nl onder paardenmarkt toernooi. Deelname aan dit toernooi kost 5 euro. Het toernooi start om 11.00 uur.