Uitnodiging Nieuwjaarsduik en bevroren tennisbanen

Reacties uitgeschakeld voor Uitnodiging Nieuwjaarsduik en bevroren tennisbanen

Hallo tennissers,

Nieuwjaarsduik

Namens de organisatie van de jaarlijkse Nieuwjaarsduik Lexmond nodigen de stichting Vort met de Geit, IJsclub DEV en WSV Bolsweerd jullie uit voor de officiële UNOX NIEUWJAARSDUIK 2023.

Deze duik en aansluitend gezellig samenzijn zal doorgaan bij de haven en het strandje van Lexmond aan de Kom Lekdijk 70.

De catering wordt verzorgt door Huis het Bosch, dus alle ingrediënten aanwezig om er een mooie gezellige middag van te maken. Jij en je vrienden en familie zijn van harte uit tot het bijwonen of deelnemen aan de Nieuwjaarsduik op 1 januari 2023.

Locatie strand haven Lexmond, aanvang 14:30 uur!!

Ook de Unox is aanwezig met de bekende worst. Het belooft een fantastisch spektakel te worden!!

Bevroren tennisbanen:

Als de baan bevroren is, mag je de tennisbanen niet betreden. Als er wel op gespeeld gaat worden, dan kunnen de kunststof grasbanen kapot gelopen worden. Er kan schade ontstaan aan de fundatie.

Het slot van het toegangshek is ook bevroren. Mocht de baan weer bespeelbaar zijn en het slot is nog steeds bevroren, dan graag via de voetbal naar binnen gaan.

Ontdooien van het slot kan met een speciale spray of een zak met warm water er tegen aanhouden.

SVP NIET MET WARM WATER OP HET SLOT AANBRENGEN OM TE ONTDOOIEN.

Het secretariaat