Reminder Zederik Toernooi 2023

Reacties uitgeschakeld voor Reminder Zederik Toernooi 2023

Beste sportievelingen! Nog even een reminder voor het Zederiktoernooi.

LET OP: We hebben nog vacatures voor de commissie. Echt een wereldjob, wij zoeken jou :-).

Zederiktoernooi: Van zaterdag 19 augustus  tot en met zondag27 augustus 2023

Via onderstaande link kunt u zich inschrijven:

Zederiktoernooi 2023 | MijnKNLTB

De inschrijving sluit op 11 augustus om 23:59 uur.

Voor de volgende editie 2024 zijn wij op zoek naar een nieuwe Verenging Toernooi Leider, wie lijkt het leuk om deze taak over te nemen. Men kan zich aanmelden op mailadres zederiktoernooi@hotmail.com of bellen met 0624-480032. Wil je een andere bijdrage leveren aan het toernooi dan ben je altijd welkom. Maandagavond 10 juli is de volgende vergadering op de club, kom gerust langs.

Voor de bardiensten tijdens het toernooi zijn wij ook op zoek naar vrijwilligers, lijkt het je leuk om horeca ervaring op te doen 😉 , dan kun je je ook op bovenstaand mailadres of telefoonnummer aanmelden. Vele handen maken ligt werk.

Tot in augustus!

Sportieve groetjes, De toernooi commissie